Over ons

Digitaal zit in ons bloed

Het team van Mana bestaat uit senior digital natives met een commerciele en ondernemende achtergrond, die weten hoe je online effectief leads genereert.

Dat is prettig, aangezien het steeds lastiger wordt om alle touchpoints voor jouw klanten goed in te richten en te beheren zonder de juiste ervaring en specialistische kennis.

Ons digitale bloed gaat sneller stromen wanneer we voor onze klanten het verschil kunnen maken en onze kennis kunnen delen.

  • Founder / CEO

    Norbert heeft meer dan 20 jaar ervaring met online marketing, sales/ecommerce en bundelt zijn ervaring in Mana.

    Hij heeft diverse bedrijven opgebouwd en zelfstandig geadviseerd hoe snel en duurzaam online te groeien. Hij combineert strategisch inzicht, begrip van diverse businessmodellen en diepgaande kennis van online marketing.

    Norbert geeft regelmatig gastcolleges en presentaties (o.a. HvA, Nijenrode, Inholland, Event academy) en is co-auteur van een boek over digitalisering en events.

    Hij heeft een sterke interesse voor digitale technologie, digitale ontwikkelingen en online media/platformen zoals Google en Linkedin.

  • Investor / Non-executive Board Member

    Als ondernemer bouwde Frank onder andere een toonaangevend recruitment bureau voor consultants. Recruitment is lead generatie pur sang. Effectieve inzet van vooral LinkedIn resulteerde in honderden toonaangevende klanten en duizenden kandidaten. Sinds de verkoop van dit bedrijf investeert hij in start- en scale-ups en helpt ze bij de uitdagingen om nieuwe klanten te werven.

    Frank weet als geen ander hoe je een dienstverlener bouwt waar tientallen projecten simultaan lopen en die meer moeten opleveren dan klanten verwachten. Als Non-executive Board Member helpt hij Mana Digital haar ambitieuze groeidoelstellingen te behalen. Zowel commercieel als organisatorisch. Hij sluit overigens niet uit dat hij ooit de ‘Non-‘ inruilt voor een actievere rol in de dagelijkse aansturing…