Het Perfomance Plateau
Het performance plateau treedt op wanneer je tot een bepaald niveau bent gestegen met je online marketingstrategieën, maar merkt dat verdere groei moeilijker wordt. Je hebt het 'laaghangend fruit' geplukt en nu zijn er nieuwe, vaak meer uitdagende benaderingen nodig om naar een volgend niveau te groeien. Wat kun je doen om door het glazen plafond te breken en een nieuwe groeifase in te gaan?
LIFT: model voor conversie optimalisatie
Conversie-optimalisatie (CRO) is een van de belangrijkste onderdelen van digitale marketing en websitebeheer. Het doel van CRO is om bezoekers van een website om te zetten in klanten, leads of andere waardevolle acties. Dit is waar het LIFT-model, ontwikkeld door Chris Goward van WiderFunnel, om de hoek komt kijken.
5 Veelgemaakte Fouten in Online Marketing:
In de loop der jaren komen we vaak veel terugkerende fouten tegen die de effectiviteit van online marketingcampagnes kunnen ondermijnen. Hier lees je de vijf meest voorkomende misstappen en hoe je ze kunt vermijden.
5 uitdagingen bij online leadgeneratie
Bij online leadgeneratie kun je tegen verschillende uitdagingen aanlopen die sterk bepalend zijn voor jouw succes, zoals CRO, goede landingpages en leadcapture formulieren die gekoppeld zijn aan jouw CRM.
10 tips voor het genereren van leads via linkedin
Het is belangrijk om te onthouden dat het genereren van leads op LinkedIn een continu proces is en dat het belangrijk is om regelmatig te blijven posten en relaties op te bouwen om het meeste resultaat te behalen.
10 tips voor leadmarketing
Leest hier de 10 belangrijkste tips voor het generen van online leads.